16 września 2022
Konferencja SEO
gdzie wszystko ma znaczenie!
Ten dzień zostanie Ci w pamięci na zawsze! Takiej pompy w branży SEO jeszcze nie było. Zagramy światłem, dźwiękiem i wystąpieniami, które stworzą niespotykane dotąd show!

Dlaczego warto

Arystoteles, mniej więcej 2340 lata temu, opisał 5 zmysłów człowieka. Współczesna nauka mówi o 9, a czasem nawet o 21. Im więcej z nich jest aktywowanych jednocześnie, tym wiedza lepiej się przyswaja. 16 września 2022, poruszymy wiele z nich. Wiele ponad starożytne 5.

Najlepsi eksperci

Nasi eksperci dostaną niespotykane dotąd wsparcie, aby wszystko, ale to naprawdę wszystko, było idealnie dopasowane do pięknej opowieści jaką szykujemy. Będą pracować z najlepszymi ekspertami od wystąpień publicznych, znanymi od lat z pierwszych stron mediów.

Niespotykana skala giftów

Mega gadżety, mega zniżki, mega materiały edukacyjne. Już dziś, jak policzyliśmy, wartość samych tylko rabatów, to ponad 5 tys. zł, a dopiero się rozkręcamy. Dostaniesz od nas oprócz tego masę rzeczy, które będą albo przydatne na co dzień, albo jeszcze długo będą Ci przypominać o naszym spotkaniu!

Najnowsze centrum konferencyjne w Polsce

ICE Kraków, to perełka na polskiej mapie obiektów konferencyjnych. Sala, na której się spotkamy pomieści nawet 1900 osób. Ponadto mamy dla Ciebie przygotowane ponad 3600 m2 przestrzeni foyer na rozmowy, jedzenie i oczywiście AFTER PARTY! To wszystko w genialnej oprawie i z pięknym widokiem na Wawel i Wisłę.

Wliczone jedzenie i napoje

Podczas SEO Poland, będziesz mieć nieograniczony dostęp do napojów, a podczas After Party i do godziny 23:59, również nieograniczony dostęp do trunków!!! Ponadto podczas przerw i afterparty z rąk wybitnych kucharzy, zaserwujemy Ci genialne przystawki zimne i ciepłe!

Galaktyczne afterparty!

Afterparty odbędzie się w tym samym budynku co konferencja, czyli w ICE Kraków. To będzie wydarzenie jakiego branża jeszcze nie widziała. Oprócz potężnego nagłośnienia i oświetlenia, zaplanowaliśmy mnóstwo atrakcji niespodzianek, w tym występ zespołu muzycznego. Całością i aż do 3:00 nad ranem będzie dowodził profesjonalny DJ.

Prelegenci

Postawiliśmy na doświadczenie, ale też czas odkryć nowe perły branży SEO. Dlatego na scenie zobaczysz znanych i kochanych ekspertów, ale jednocześnie zbudowaliśmy całkowicie nową formułę dla DEBIUTANTÓW. 6 osób będzie pierwszy lub może drugi raz na scenie i będzie miało 5 minut na pokazanie czegoś fascynującego, skondensowanego do niemal tylko wniosków i ich szybkiej obrony. Będzie niesamowicie szybko, gęsto i bardzo dynamicznie. Nie dasz rady się nudzić! Ponadto z każdym prelegentem będziemy pracować wiele miesięcy, aby ich wystąpienia miały niepowtarzalną jakość. Nad całością będzie czuwał profesjonalny prowadzący!
Michał Suski
Współwłaściciel Surfer
Praktyk SEO, marketer, szkoleniowiec i product owner w jednym. Od 2017 ściśle związany z Surferem, narzędziem które ułatwia życie ludziom digital marketingu na całym świecie. Na co dzień wspiera użytkowników w usprawnianiu procesów, analizie danych oraz poprzez dostarczanie nowych rozwiązań. Rozmyślanie o nowych ficzerach i testowanie to jego hobby. Poza pracą fan DIY i zimowej turystyki górskiej.
Temat: Proces SEO skalowany sztuczną inteligencją
Opis: Słyszysz AI, myślisz o kolejnym narzędziu do generowania następnego zdania w Twoim artykule? Nic bardziej mylnego. Uczenie maszynowe przecina się z procesem SEO na kilku płaszczyznach, które dotyczą także zupełnie innych gałęzi pozycjonowania niż sama treść i jej szybkie wytwarzanie. Z tej prezentacji nie dowiesz się co nas czeka w przyszłości. Dowiesz się jak rozwiązania oparte o AI dostępne dzisiaj mogą pomóc wyskalować Twój proces SEO.
Robert Niechciał
Partner w Vestigio.agency
Ekspert z 18-letnim doświadczeniem w SEO. Partner w Vestigio. Miłośnik nowych technologii i zastosowania jej na potrzeby SEO. Skupiony na inżynierii odwrotnej algorytmów Google, o czym mówi, wykłada, szkoli, inspiruje na zamkniętych szkoleniach w kraju oraz na największych konferencjach branży SEO na świecie.
Temat: Czym jest i będzie content w świecie Google?
Opis: No właśnie, czym jest content w świecie Google i jaki on może być? Obserwując marketerów widzę, że istnieje możliwość opisania sprzedażowo contentu dowolnym przymiotnikiem np. zero waste content, empatyczny content, unikalny content, future proof content a może nawet galaktyczny content? Z perspektywy inżyniera myślę o tym zupełnie inaczej. W mojej prezentacji zastanowimy się czym jest oraz czym będzie content dla Google. Jak budować przewagę, na co zwrócić uwagę i gdzie jest game changer. Przejdziemy przez konkretne przypadki i wdrożenia produkcyjne. Rozważymy aspekt eksperckości w sieci co być może będzie stanowić przyszłość link buildingu. Dodatkowo opowiem czego nauczyłem się rozmawiając przez kilka miesięcy ze sztuczną inteligencją i jakie dało to efekty dla najtrudniejszych fraz w Europie.
Michał Wacławski
C-lvl marketing executive z prawie 10 letnim doświadczeniem. Odzwierciedla filozofię T-shaped marketera, ze specjalizacją w strategii marketingowej oraz analityce. Jako manager budował i prowadził duże zespoły marketingowe oraz brał udział w międzynarodowych kampaniach na terenie Europy, USA, Kanady i Australii.
Temat: W jaki sposób raportować SEO, żeby szef był zadowolony?
Opis: Podczas raportowania korzystasz z modeli atrybucji? Wspierasz to kohortami? Super, ale jak przełożony zapyta, które ze stron w procesie link buildingu przyczyniły się najlepiej do wyniku organicznego, to potrafisz precyzyjnie odpowiedzieć? Ja też nie potrafiłem. Dlatego podczas mojej prelekcji, obalimy kilka mitów statystycznych, dowiesz się co ma wspólnego fizyka kwantowa ze spotkaniami raportowymi oraz w jaki sposób Łańcuchy Markowa pozwolą Ci oszacować wpływ działań SEO na wyniki organiczne
Sławek Borowy
Sławek Borowy
CEO w Asante.pro
W branży działam od 2007 roku, obecnie jako właściciel butikowej agencji SEO - Asante. Swoją niszę znalazłem w realizowaniu strategii dla klientów, którzy zwykle nie rozumieją, że w ogóle potrzebują SEO, czyli korporacji. Lubię mówić o sobie, że jestem architektem strategii SEO, w swojej pracy wykorzystuję miks twardej wiedzy technicznej, miękkich umiejętności negocjacyjnych i sieci kontaktów. Jako szkoleniowiec prowadzę też warsztaty związane z marketingiem internetowym, od kilku lat mam też przyjemność prowadzić katowicki "Festiwal SEO".
Temat: SEO w dużym formacie: jak zdobywać i rozwijać kampanie dla dużych marek
Opis: Wskoczymy w umysł menadżera marketingu w korporacji aby zrozumieć, dlaczego on nie chce kupić naszego "SEO", a potem to zmienić. Opowiem, dlaczego duże marki nie chcą SEO, albo traktują je trzeciorzędnie. Jak zdobyć ich zainteresowanie, jak określić potencjał budżetu i zaplanować strategię, która pozwoli nam później ten budżet powiększyć? Pokażę scenariusze oparte na doświadczeniach, które doprowadziły mnie do zaskakujących wyników i spektakularnych porażek.
Szymon Słowik
Szymon Słowik
CMO takaoto.pro & CMO Tarantula SEO
Specjalista z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym dzięki pracy w agencji, in-house oraz jako niezależny konsultant. Założyciel butikowej agencji SEO takaoto.pro oraz współtwórca firmy Tarantula SEO sprzedającej skuteczne linki z przetestowanych serwisów na expirkach. Doświadczony prelegent, wykładowca i trener. Jego motto to „rock and roll to nie rurki z kremem”, do którego stara się stosować w życiu prywatnym, jak i zawodowym.
Temat: Google, zindeksuj mnie proszę (na zawsze)
Opis: Opieszałość Google w indeksowaniu nowych treści jest już od dłuższego czasu czynnikiem ograniczającym skuteczność działań SEO. Nie tylko nasze treści czy produkty nie są wydajnie indeksowane, ale również content będący nośnikiem naszych linków. Do gamy problemów z tym związanych doszedł fakt, że Google coraz częściej wyindeksowuje zasoby, co przekłada się na skuteczność on-site i off-sire SEO. Podczas prezentacji zarysuję tę problematykę bardziej szczegółowo i postaram się wskazać kierunki działania pozwalające na skuteczne pozycjonowanie.
Sebastian Heymann
Sebastian Heymann
SEO R&D Partner w Linkhouse
SEO w jego życiu istnieje od 2011 roku. Przygotowywał i realizował strategie widoczności dla marek tj. e-podróżnik.pl, woblink.com czy biletyna.pl. Człowiek od trudnych pytań i do trudnych pytań. Uwielbia podważać, kwestionować, testować oraz kreować publiczne debaty. SEO i analiza danych to jego pasje, którymi uwielbia się dzielić z innymi.
Temat: Temat Niespodzianka 🙂
Opis: Mój temat to niespodzianka 🙂 Jeśli szukacie nowości w świecie SEO - musicie go usłyszeć!
Kasia Baranowska
Współwłaścicielka Fox Strategy
Ekspert SEO, Wiceprezes Fox Strategy W branży SEO działa od blisko 13 lat. Pracuje z zarówno biznesami lokalnymi, jak i e-commercami. Z klientami przechodzi przez cały proces pracy nad projektem – poczynając od wstępnej analizy, poprzez opracowywanie strategii, jej wdrażanie jak i wytyczanie kolejnych, rozwojowych celów. Wielbicielka otwartej i szczerej komunikacji oraz indywidualnej obsługi klienta. Od 2017 roku współwłaścicielka agencji Fox Strategy. Doradca i adwokat Klienta, konsultantka, prelegentka i szkoleniowiec.
Temat: Dwóch SEOwców – trzy opinie… O tym co tak naprawdę jest najważniejsze w SEO?
Opis: Ileż to mamy za sobą odbytych rozmów, zaliczonych konferencji, czy wysłuchanych webinarów, w których specjaliści SEO udowadniają całej branży i sobie wzajemnie co jest w SEO najważniejsze – linki, optymalizacja, content, TOPy… i tak w kółko! Nasza optyka koncentruje się na planach, działaniach, budżetach… na wszystkim tym, co lubimy mierzyć, monitorować i optymalizować. Wynika to po części z naszych przyzwyczajeń, po części z wygody a po części z kompleksów i obaw! Na koniec dnia nie pamiętamy jednak o tym, że podstawą naszego działania powinien być… klient!
Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup
CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.
Temat: Jak wiedzę z Google Ads zastosować do SEO?
Opis: Ścisła współpraca specjalisty Ads z SEO może mieć wymierne korzyści w obu kierunkach. QS (wynik jakości) zdradzi nam co może działać lepiej w organicu i ułatwi optymalizację. Analiza i weryfikacja skuteczności słów kluczowych to gwarant lepszych wyników ROAS/ROI kampanii SEO. Z kolei dobre SEO to lepsze zasięgi często efekty kampanii DSA i Shopping Ads. To wszystko opowiem z wyjątkowej perspektywy kogoś, kto działa w SEO i Ads równolegle od 2005 roku, oparte o dane i konkretne przykłady, które możesz wdrażać w swojej pracy..
Jadzia Dabinska
Jadzia Dabińska
Content Manager w Empressia
Dziennikarka z wykształcenia, copywriterka z wyboru i pasji. Autorka kilkudziesięciu publikacji dotyczących SEO i copywritingu. Swoją przygodę z SEO zaczęła prawie 10 lat temu jako 19-latka (czyli juniorka nie tylko pod względem stanowiska, ale również życiowego doświadczenia!). Przez te wszystkie lata rozwijała się zarówno w copywritingu, jak i innych obszarach marketingu internetowego (m.in. afiliacji czy w social mediach). Aktualnie skupia się na content marketingu. Jej misją jest wypełnianie internetu wartościową treścią.
Temat: Zero content waste, czyli jak wykorzystać treść na kilka sposobów i oszczędzać
Opis: Korzystaj z zasobów, zamiast tworzyć odpady. Oszczędź pieniądze, czas i energię na tworzeniu contentu. Internet to coraz większy wirtualny śmietnik, w którym każdego dnia zasypujemy się tonami informacji – spamujemy treściami i linkami, przez co generujemy ślad węglowy oraz zaciągamy dług technologiczny. Czas zrobić z tym porządek – tym bardziej że Międzynardowe Sprzątanie Świata przypada na trzeci weekend września – wtedy, gdy spotkamy się na konferencji SEO Poland. Przypadek? Nie sądzę!.
Milena Fietko
Senior SEO Specialist w Delante
Z branżą SEO związana od 2016 roku. Opracowuje i realizuje strategię SEO dla dużych klientów polskich i zagranicznych oraz dla branż ciężkich i nietypowych, wymagających nieszablonowego podejścia do procesów. Prywatnie miłośniczka tańców karaibskich, podróży w pojedynkę oraz książek fantasy i biznesowych.
Temat: Jak dojść w 5 minut (...)?
Opis: Jak w 5 minut osiągnąć szczyt....w pozycjonowaniu stron internetowych w branży erotycznej? Jakie pozycje (metody) w odróżnieniu od tradycyjnych (branż) sprawiają, że Google czerpie więcej przyjemności z penetracji (odwiedzin) takich stron? Podzielę się moimi doświadczeniami, które pozwolą Wam gładko wejść w temat.
Robert Głowacki
SEO Director w WebTalk
Strateg SEO obecny branży od 15 lat. Całe życie zawodowe związany z agencyjną stroną SEO zaczynając od małych, lokalnych klientów po międzynarodowe korporacje i kampanie SEO poza granicami Polski.
Temat: Excel czy slajdy - gdzie tak naprawdę zaczyna się SEO?
Opis: Pracując w digitalu słyszymy często, że wszystko zaczyna się i kończy w Excelu. W podejściu tym jednak zapominamy o historii która kryje się za liczbami. To historia klienta, Brandu, tego gdzie chcemy aby biznes klienta znajdował się dzięki współpracy z nami. Podczas prelekcji zamierzam opowiedzieć o roli Storytellingu w SEO i pracy agencyjnej oraz dlaczego jest on kluczowy również z punktu widzenia rozwoju ścieżki kariery specjalistów.
Piotr Kaleta
Copywriter, redaktor, trener i autor książki SEOrigami – sztuka pisania unikatowego. Z contentem związał się w roku 2011 i ku zaskoczeniu wielu osób pokochał treści napędzające e-commerce, wkręcając się w nie bez reszty. Opisy produktów (szczególnie te unikatowe), recenzje, rankingi, poradniki, scenariusze – to tylko część tego, co robi na co dzień, a bez czego nie wyobraża już sobie pracy.
Temat: To Kult cargo blokuje klienta! Jak zatem przekonać go do siebie?
Opis: Co zrobić, kiedy Klient twierdzi, że SEO nie działa? Że nie zapłaci ani złotówki, bo on sam robi, co trzeba i wszystko to na nic. Strata pieniędzy i czasu. Lepsze ulotki i Adsy… Skąd bierze się to przekonanie i jak z nim walczyć? Winny jest Kult cargo. Odkryj zjawisko blokujące klienta, będące zmorą agencji na całym świecie. W ciągu 5 minut wyjaśnię jego pochodzenie, podłoże oraz sposoby rozbijania obaw Klienta.
Jakub Stolarczyk
SEO Lead w Ringier Axel Springer Polska
Od dziecka lubił zadawać pytania. Wiele odpowiedzi znalazł w dziennikarstwie - m.in. podczas pracy w poszczególnych redakcjach Onetu. Od blisko czterech lat odpowiedzi szuka jednak u źródła, zgłębiając tajniki najpopularniejszej wyszukiwarki w Polsce. Jest zdania, że by zrozumieć Google, najpierw trzeba poznać człowieka. Wciąż dziennikarz czy już specjalista SEO? Na pewno człowiek żyjący w przekonaniu, że jakościowe dziennikarstwo i pozycjonowanie mogą iść ze sobą w parze. Tę wiedzę stara się przekazać podczas licznych szkoleń czy pracy z klientem.
Temat: Google Discover. Jak "przy okazji" sięgnąć po dodatkowy ruch?
Opis: Google lubi, jak zadajemy mu pytania. Wyszukiwarka kocha też wyciągać rękę po więcej. To doprowadziło do tego, że jest zdania, iż lepiej od nas wie, czego chcemy się dowiedzieć, udoskonalając mechanizmy w funkcji Google Discover. W swojej prezentacji pokażę, jak tworzyć pod tę część SEO-wego tortu oraz jak ugryźć ten największy i najbardziej soczysty kawałek, który okraszony jest sporymi liczbami darmowego ruchu. Deser smakował będzie branży e-commerce, jak i wydawnictwom.
Bartosz Perz
W SEO jestem od 2 lat, wcześniej zawodowo pracowałem głównie fizycznie od zakładów produkujących zbrojenia po obsługę wózka widłowego czy koparki. Otrzymałem szanse zmiany pracy i z niej skorzystałem, odkrywając przy tym zawód, który mnie nie nudzi i z dnia na dzień coraz bardziej interesuje. Poza pracą jestem pasjonatem koszykówki, w którą gram regularnie nawet spędzając sezon na 2 ligowych szczeblu rozgrywkowym w Polsce.
Temat: Backlinks scoring - czyli potencjał i opłacalność linków zewnętrznych w liczbach.
Opis: Przedstawię ocenę wartości linków zewnętrznych z zupełnie innej strony, według własnego pomysłu. Linkbuidling w postaci wartości punktowych. Zupełnie nowe nowatorskie podejście do oceny wartości backlinków oraz ich opłacalności. Najważniejsze wartości w linkbuildingu zbieram i po przeliczeniu na punkty, porównuje do strony docelowej. Na tej podstawie określam czy dany link jest wartościowy. Na podstawie punktów i cen rynkowych jestem wstanie określić czy dany link jest opłacalny co do wartości czy kwota jest zbyt wygórowana.
ICE KRAKÓW
Konferencyjna wizytówka nie tylko Krakowa, ale też Polski. Największa sala pomieści blisko 2000 osób i jest wyposażona w bardzo nowoczesne nagłośnienie i oświetlenie. Nad oprawą przez całą imprezę czuwają profesjonalni operatorzy. ICE to też niesamowite i wielopoziomowe foyer, które ma ponad 3600 m2. To ponad połowa boiska piłkarskiego! To tam się będziemy uczyć i bawić!
16 września 2022
Każda minuta na SEO Poland jest nasączona wielkimi emocjami, niespodziankami i zwrotami akcji. Zapisujesz się nie tylko na wiedzę i zabawę. Kupujesz wstęp na prawdziwe show! Rozpoczniemy je o godzinie 14:00. Do 19:30 potrwają wystąpienia naszych wspaniałych prelegentów. A o 20:00 zaczniemy z wielkim przytupem galaktyczne afterparty, które potrwa aż do 3 nad ranem.
Najlepsza impreza SEO
Cześć, tu Grzesiek z SEO Poland! Wielu moich znajomych wie, że poprzeczkę wieszam zawsze bardzo wysoko. Tak było w Onet czy TVN, tak było podczas SEOtour i tak jest w kursie papaSEO. Dziś mówię Ci, SEO Poland, to poprzeczka zawieszona w innej galaktyce! Wraz z Damianem i Michałem z Linkhouse tworzymy dream team, który nie uznaje kompromisów.
Organizatorzy
Połączyła nas pasja do robienia rzeczy dobrze, najlepiej jak umiemy. Obie firmy mają wieloletnie doświadczenie zarówno w organizacji dużych imprez, jak i w przekazywaniu wiedzy. Jako ludzie jesteśmy jak niebo i ziemia, uzupełniamy się, a razem tworzymy warunki aby wzbić się w kosmos. Takie jest SEO Poland!
Platforma content marketingu i link buildingu, która oszczędza miesięcznie tysiące godzin pracy specjalistów zajmujących się publikacją treści. Z bazą obejmującą ponad 50 000 portali z Polski i kilkudziesięciu innych państw oferuje największy na rynku wybór.
Od 7 lat pomaga firmom każdej wielkości, od MSP po liderów polskiego rynku ecommerce.
Przeczytaj więcej
Obecnie najlepiej sprzedający się kurs SEO, z bazą ponad 1000 klientów, Pośród nich jest większość z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Unikalna formuła tworzenia bardzo profesjonalnych i rozbudowanych materiałów wideo oraz prosty język niezależny od doświadczenia odbiorcy, tworzy idealne warunki do nauki SEO. Doceniają to sami specjaliści, marketerzy, pracownicy IT oraz dyrektorzy i właściciele i firm.
Przeczytaj więcej

Opis konferencji

SEO Poland to konferencja skierowana do każdej osoby, która tworzy w sieci internetowej i chce być obecna w wyszukiwarkach internetowych. Zaprosiliśmy w tym celu najznakomitsze twarze polskiej sceny SEO, które podzielą się swoją wiedzą.

Aby jeszcze bardziej uprzyjemnić Ci ten dzień, całość wydarzenia przewiduje wiele zaskakujących niespodzianek, zwrotów akcji, przy nieustannie towarzyszącej grze światła i dźwięku. Całość zwieńczy niesamowite afterparty, poprzedzone występem zespołu muzycznego i później prowadzone przez znakomitego DJ'a. Rozpoczniemy punktualnie o 14:00 prezentacjami. Zakończymy je o godzinie 19:40. Afterparty rozpocznie się o godzinie 20:00, a zakończy ok. 3:00 w nocy.

Harmonogram konferencji

14:00 – 14:15

14:15 – 14:40

14:40 – 15:05

15:05 – 15:30

15:30 – 16:00

16:00 – 16:25

16:25 – 16:50

16:50 – 17:20

17:20 – 17:50

17:50 – 18:15

18:15 – 18:20

Powitanie

Michał Suski 

Michał Wacławski 

Sebastian Heymann 

przerwa

Katarzyna Baranowska 

Szymon Słowik

Mistrzostwa Polski w SEO 😉

przerwa

Jadwiga Dabińska 

Zapowiedź Elevator Pitch

18:20 – 18:28

18:28 – 18:36

18:36 – 18:44

18:44 – 18:52

18:52 – 19:00

19:00 – 19:20

19:20 – 19:45

19:45 – 20:05

20:05 – 20:30

20:30 – 20:40

21:00 – 02:30

Jakub Stolarczyk 

Bartosz Perz 

Piotr Kaleta 

Robert Głowacki 

Milena Fietko 

przerwa

Krzysztof Marzec 

Sławomir Borowy 

Robert Niechciał 

Zakończenie części merytorycznej

Afterparty

* kolejność prelekcji może ulec zmianie

Wybierz bilet
Standard
449 zł netto 552,27 zł brutto 599 zł netto 736,77 zł brutto
Pakiet zawiera:
Extra
549 zł netto 675,27 zł brutto 899 zł netto 1105,77 zł brutto
Pakiet zawiera:
VIP
1299 zł netto 1 597,77 zł brutto 1899 zł netto 2 335,77 zł brutto
Pakiet zawiera:
Podane ceny zawierają 23% podatku VAT.

Chcesz kupić bilety dla całego działu? Napisz do nas na kontakt@seopoland.pl, a prześlemy Ci ofertę biletów grupowych dla firm i agencji.