Nagrania prelekcji SEO Poland Conference 2022

16 września 2022 odbyła się pierwsza edycja konferencji SEO Poland.  W ICE Kraków wystąpiło 14 prelegentów, w tym aż 9 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w przemawianiu na scenie. Pozostałych 5 prelegentów wystąpiło w ramach innowacyjnej formuły elevator pitch.

Skorzystaj z superoferty na Black Friday i kup dostęp do wszystkich wystąpień!
Wpisując kod “BLACKFRIDAY” otrzymasz aż 25% zniżki na nagrania prelekcji!
Teraz zamiast 199 zł zapłacisz tylko 149 zł!

Nagrania prelekcji SEO Poland Conference 2022

16 września 2022 odbyła się pierwsza edycja konferencji SEO Poland.  W ICE Kraków wystąpiło 14 prelegentów, w tym aż 9 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w przemawianiu na scenie. Pozostałych 5 prelegentów wystąpiło w ramach innowacyjnej formuły elevator pitch.

Skorzystaj z superoferty i kup dostęp do wszystkich wystąpień!
Teraz zamiast 299 zł zapłacisz tylko 199 zł!

Jak obejrzeć nagrania z SEO Poland?

Kupując nasz pakiet otrzymasz nielimitowany w czasie dostęp do 14 pełnych nagrań prelekcji z pierwszej edycji SEO Poland Conference 2022. Poniżej znajdziesz podgląd wszystkich prelekcji, które zostały wygłoszone na konferencji. Po kliknięciu na miniaturę zostaniesz przekierowany do danego nagrania. Jeśli posiadasz już konto i wykupiony dostęp do nagrań, ikony przekierują Cię do konkretnej prelekcji, którą możesz od razu odtworzyć. W innym wypadku konieczne będzie uiszczenie jednorazowej opłaty. UWAGA! Istnieje opcja zakupu wyłącznie całego pakietu 14 prelekcji.

Dlaczego warto obejrzeć nagrania?

Nasi eksperci dostali niespotykane dotąd wsparcie, aby wszystko, ale to naprawdę wszystko, było przedstawione w sposób profesjonalny i na najwyższym poziomie. Mieli okazję szkolić się z najlepszymi ekspertami od wystąpień publicznych, znanymi od lat z pierwszych stron mediów - Maciejem Orłosiem oraz Kamilem Koziełem.

Co znajdziesz w nagraniach z SEO Poland?

Pakiet obejmuje 14 pełnych nagrań prelekcji, które zostały wygłoszone 16 września 2022 podczas pierwszej edycji SEO Poland Conference. Poniżej znajdziesz dokładne opisy tematów prelegentów.

Michał Suski
Temat: Proces SEO skalowany sztuczną inteligencją
Opis: Słyszysz AI, myślisz o kolejnym narzędziu do generowania następnego zdania w Twoim artykule? Nic bardziej mylnego. Uczenie maszynowe przecina się z procesem SEO na kilku płaszczyznach, które dotyczą także zupełnie innych gałęzi pozycjonowania niż sama treść i jej szybkie wytwarzanie. Z tej prezentacji nie dowiesz się co nas czeka w przyszłości. Dowiesz się jak rozwiązania oparte o AI dostępne dzisiaj mogą pomóc wyskalować Twój proces SEO.
Robert Niechciał
Temat: Czym jest i będzie content w świecie Google?
Opis: No właśnie, czym jest content w świecie Google i jaki on może być? Obserwując marketerów widzę, że istnieje możliwość opisania sprzedażowo contentu dowolnym przymiotnikiem np. zero waste content, empatyczny content, unikalny content, future proof content a może nawet galaktyczny content? Z perspektywy inżyniera myślę o tym zupełnie inaczej. W mojej prezentacji zastanowimy się czym jest oraz czym będzie content dla Google. Jak budować przewagę, na co zwrócić uwagę i gdzie jest game changer. Przejdziemy przez konkretne przypadki i wdrożenia produkcyjne. Rozważymy aspekt eksperckości w sieci co być może będzie stanowić przyszłość link buildingu. Dodatkowo opowiem czego nauczyłem się rozmawiając przez kilka miesięcy ze sztuczną inteligencją i jakie dało to efekty dla najtrudniejszych fraz w Europie.
Michał Wacławski
Temat: W jaki sposób raportować SEO, żeby szef był zadowolony?
Opis: Podczas raportowania korzystasz z modeli atrybucji? Wspierasz to kohortami? Super, ale jak przełożony zapyta, które ze stron w procesie link buildingu przyczyniły się najlepiej do wyniku organicznego, to potrafisz precyzyjnie odpowiedzieć? Ja też nie potrafiłem. Dlatego podczas mojej prelekcji, obalimy kilka mitów statystycznych, dowiesz się co ma wspólnego fizyka kwantowa ze spotkaniami raportowymi oraz w jaki sposób Łańcuchy Markowa pozwolą Ci oszacować wpływ działań SEO na wyniki organiczne
Sławek Borowy
Sławek Borowy
Temat: SEO w dużym formacie: jak zdobywać i rozwijać kampanie dla dużych marek
Opis: Wskoczymy w umysł menadżera marketingu w korporacji aby zrozumieć, dlaczego on nie chce kupić naszego "SEO", a potem to zmienić. Opowiem, dlaczego duże marki nie chcą SEO, albo traktują je trzeciorzędnie. Jak zdobyć ich zainteresowanie, jak określić potencjał budżetu i zaplanować strategię, która pozwoli nam później ten budżet powiększyć? Pokażę scenariusze oparte na doświadczeniach, które doprowadziły mnie do zaskakujących wyników i spektakularnych porażek.
Szymon Słowik
Szymon Słowik
Temat: Google, zindeksuj mnie proszę (na zawsze)
Opis: Opieszałość Google w indeksowaniu nowych treści jest już od dłuższego czasu czynnikiem ograniczającym skuteczność działań SEO. Nie tylko nasze treści czy produkty nie są wydajnie indeksowane, ale również content będący nośnikiem naszych linków. Do gamy problemów z tym związanych doszedł fakt, że Google coraz częściej wyindeksowuje zasoby, co przekłada się na skuteczność on-site i off-sire SEO. Podczas prezentacji zarysuję tę problematykę bardziej szczegółowo i postaram się wskazać kierunki działania pozwalające na skuteczne pozycjonowanie.
Kasia Baranowska
Temat: Dwóch SEOwców – trzy opinie… O tym co tak naprawdę jest najważniejsze w SEO?
Opis: Ileż to mamy za sobą odbytych rozmów, zaliczonych konferencji, czy wysłuchanych webinarów, w których specjaliści SEO udowadniają całej branży i sobie wzajemnie co jest w SEO najważniejsze – linki, optymalizacja, content, TOPy… i tak w kółko! Nasza optyka koncentruje się na planach, działaniach, budżetach… na wszystkim tym, co lubimy mierzyć, monitorować i optymalizować. Wynika to po części z naszych przyzwyczajeń, po części z wygody a po części z kompleksów i obaw! Na koniec dnia nie pamiętamy jednak o tym, że podstawą naszego działania powinien być… klient!
Sebastian Heymann
Sebastian Heymann
Temat: Link Planner - nowoczesne narzędzie do Link Buildingu
Opis: Mój temat to niespodzianka 🙂 Jeśli szukacie nowości w świecie SEO - musicie go usłyszeć!
Krzysztof Marzec
Temat: Jak wiedzę z Google Ads zastosować do SEO?
Opis: Ścisła współpraca specjalisty Ads z SEO może mieć wymierne korzyści w obu kierunkach. QS (wynik jakości) zdradzi nam co może działać lepiej w organicu i ułatwi optymalizację. Analiza i weryfikacja skuteczności słów kluczowych to gwarant lepszych wyników ROAS/ROI kampanii SEO. Z kolei dobre SEO to lepsze zasięgi często efekty kampanii DSA i Shopping Ads. To wszystko opowiem z wyjątkowej perspektywy kogoś, kto działa w SEO i Ads równolegle od 2005 roku, oparte o dane i konkretne przykłady, które możesz wdrażać w swojej pracy..
Jadzia Dabinska
Jadzia Dabińska
Temat: Zero content waste, czyli jak wykorzystać treść na kilka sposobów i oszczędzać
Opis: Korzystaj z zasobów, zamiast tworzyć odpady. Oszczędź pieniądze, czas i energię na tworzeniu contentu. Internet to coraz większy wirtualny śmietnik, w którym każdego dnia zasypujemy się tonami informacji – spamujemy treściami i linkami, przez co generujemy ślad węglowy oraz zaciągamy dług technologiczny. Czas zrobić z tym porządek – tym bardziej że Międzynardowe Sprzątanie Świata przypada na trzeci weekend września – wtedy, gdy spotkamy się na konferencji SEO Poland. Przypadek? Nie sądzę!.
Robert Głowacki
Temat: Excel czy slajdy - gdzie tak naprawdę zaczyna się SEO?
Opis: Pracując w digitalu słyszymy często, że wszystko zaczyna się i kończy w Excelu. W podejściu tym jednak zapominamy o historii która kryje się za liczbami. To historia klienta, Brandu, tego gdzie chcemy aby biznes klienta znajdował się dzięki współpracy z nami. Podczas prelekcji zamierzam opowiedzieć o roli Storytellingu w SEO i pracy agencyjnej oraz dlaczego jest on kluczowy również z punktu widzenia rozwoju ścieżki kariery specjalistów.
Piotr Kaleta
Temat: To Kult cargo blokuje klienta! Jak zatem przekonać go do siebie?
Opis: Co zrobić, kiedy Klient twierdzi, że SEO nie działa? Że nie zapłaci ani złotówki, bo on sam robi, co trzeba i wszystko to na nic. Strata pieniędzy i czasu. Lepsze ulotki i Adsy… Skąd bierze się to przekonanie i jak z nim walczyć? Winny jest Kult cargo. Odkryj zjawisko blokujące klienta, będące zmorą agencji na całym świecie. W ciągu 5 minut wyjaśnię jego pochodzenie, podłoże oraz sposoby rozbijania obaw Klienta.
Jakub Stolarczyk
Temat: Google Discover. Jak "przy okazji" sięgnąć po dodatkowy ruch?
Opis: Google lubi, jak zadajemy mu pytania. Wyszukiwarka kocha też wyciągać rękę po więcej. To doprowadziło do tego, że jest zdania, iż lepiej od nas wie, czego chcemy się dowiedzieć, udoskonalając mechanizmy w funkcji Google Discover. W swojej prezentacji pokażę, jak tworzyć pod tę część SEO-wego tortu oraz jak ugryźć ten największy i najbardziej soczysty kawałek, który okraszony jest sporymi liczbami darmowego ruchu. Deser smakował będzie branży e-commerce, jak i wydawnictwom.
Milena Fietko
Temat: Jak dojść w 5 minut (...)?
Opis: Jak w 5 minut osiągnąć szczyt....w pozycjonowaniu stron internetowych w branży erotycznej? Jakie pozycje (metody) w odróżnieniu od tradycyjnych (branż) sprawiają, że Google czerpie więcej przyjemności z penetracji (odwiedzin) takich stron? Podzielę się moimi doświadczeniami, które pozwolą Wam gładko wejść w temat.
Bartosz Perz
Temat: Backlinks scoring - czyli potencjał i opłacalność linków zewnętrznych w liczbach.
Opis: Przedstawię ocenę wartości linków zewnętrznych z zupełnie innej strony, według własnego pomysłu. Linkbuidling w postaci wartości punktowych. Zupełnie nowe nowatorskie podejście do oceny wartości backlinków oraz ich opłacalności. Najważniejsze wartości w linkbuildingu zbieram i po przeliczeniu na punkty, porównuje do strony docelowej. Na tej podstawie określam czy dany link jest wartościowy. Na podstawie punktów i cen rynkowych jestem wstanie określić czy dany link jest opłacalny co do wartości czy kwota jest zbyt wygórowana.

Kup nagrania z konferencji

Pakiet wszystkich nagrań z pierwszej edycji SEO Poland Conference jest już dostępny w sprzedaży. Obejrzyj 14 prezentacji specjalistów SEO, którzy podzielili się z nami swoją wiedzą 16 września 2022!

Obserwuj nas na Facebooku

Bądź na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami dotyczącymi kolejnych edycji SEO Poland! Otrzymuj informacje na temat przyszłych wydarzeń i spotkaj się z polską branżą SEO.